Layan je la..lalala~~~

Friday 5 August 2011

Ayat dalam bercinta :-




1) Saya da bnyak kali jatuh,,sumenya rasa sakit,,tapi yang ini bila saya jatuh,,rasa best plak.."jatuh cinta"..

2) Pada saat kamu cinta padanya,,kamu akan selalu menantinya dengan setia..

3) Putus cinta memang pahit sekali..tapi ingatlah ada yang lebih baik sedang memandang kita..ada yang lebih baik yang Tuhan akan hadiahkan pada kita..

4) Kau tahu kenapa aku sayang kau??sebab kau faham apa yang aku nak,,kau tahu apa yang aku suka,,lagi satu kau x pnah jemu untuk pujuk aku,,wlaupun aku tahu kau memang da cukup penat untuk pujuk aku..

5) Dimana ada cinta,,disitu pasti ada perpisahan..

6) Knape dia yang perlu muncul,,dan dia juga yang perlu pergi..

7) Kadang2 orang yang kita cintai adalah orang yang suka menyakiti hati kita dan kadang2 juga kawan yang menangis bersama adalah cinta yang tidak kita sedari..

8) Cinta itu seperti menunggang basikal,,setiap kali kita terjatuh,,kita tidak akan serik untuk mencuba lagi..sape2 yg nk rasa apa itu cinta,,naiklah basikal ea..

9) Apalah sangat cinta itu jika dilafaz melalui mulut saje dan bukan datang dari hati..

10)Jangan permainkan perasaan aku lagi..Aku sudah letih..Biarkan aku pergi..

11)Saya ada satu hati je,,jika gembira,,hati itu lah,,jika bersedih,,hati itu juga,,jika bahgia,,hati yang satu itu juga,,jika bercinta,,hati itu je yang ada,,jika terluka,,itu lah hati nya,,terlalu satu untuk menerima banyak perkara..

12)Saya tak minx awak sayang saya pon,,cuma satu je saya minx,,selalu2 lah ingt kt saya ni..

13)Lihat..lihat kedalam mata aku..cinta kamu bertakhta di hati..

14)Bila saya da start suka kt awak,,baru skunk awk ckp awk anggap saya sebagai kawan je..

15)Hari ini kau kata cinta,,esok kau kata benci..

16)Jaoh atau dekat,,dimana pon kamu berada,,saya akan sentiasa ada disisi awak,,itupun kalau awak bawak fon awak la..

17)Saya tak nak masukkan awak dalam lokap,,nanti awak boleh keluar..Saya nak penjarakan awak dalam hati saya boleh tak??

18)Saya tunggu awak sepanjang hidup saya,,macam saya tunggu bas dekat stesen keretapi..

19)Hati saya ni memang ada satu je,,memang untuk "awak" seorang..

20)Pada angin aku sampaikan kasihku,,agar kamu dapat rasakan rinduku..

21)kita tak pandai pujuk lah,,tapi kita sayang awak ok..

22)Tak kesah bukan bermakna aku tak amek berat pasal kau,,aku cume xnk rasa kau terkongkong,,tak hirau bukan bermakne aku x sayang kau,,aku cume nk bagi kau rndu kat aku je..

23)Bila hati saya rindukan awak..saya dekatkan diri pada Tuhan..Biar Tuhan sampaikan rasa rindu saya ini pada awak..

24)saya sayang awak..kenapa susah sangat untuk awak sedar???

25)saya suka merajuk sebab nak awak pujukkan saya..

26)saya benci orang yang kuat merajuk..sebab saya x pandai nak pujuk2..

27)Tiada apa yang perlu saya maafkan,,mencintai kamu itu bukanlah satu kesilapan..

28)ape yang saya tahu di hati dan di mata saya..hanya ada kamu seorang sahaje!!!

29)kalau teman lelaki kamu kuat cemburu..terimalah hakikat bahawa dia x berniat lukakan hati kamu..mungkin ini sifat semula jadinya..kamu janganlah ambil hati..bagilah dia masa untuk berubah..

30)Jgn kamu aggap teman lelakimu seorang yang kuat membebel sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat..ingat!!nasihat bermaksud mengingati..dia akan sentiasa mengingati orang yang dia sayangi agar hubungan yang terjalin berjalan lancar tanpa sebarang masalah..itu tandanya dia amat menyayangi perhubungan diantara kamu..

31)Perempuan inginkan perhatian dan kasih sayang,,terutamanya dari orang yang disayangi..Oleh itu tunjukkan sifat keperihatinan dan kasih sayang kepada mereka..Bila mereka rasa terhibur dan bahagia mereka akan menjadi seorang pasangan yang amat setia dan cinta sepenuh hati..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...