Layan je la..lalala~~~

Friday 5 August 2011

Ayat bila da jadi single :-





1) Saya single,,tapi bahgia gak..

2) Untung nya dapat jadi single tak terkata..

3) Sekarang saya memang "single"..tapi saya masih ada family yang saya cintai dan kawan2 yang saya sayangi..sayang mereka semua sangat2!!

4) Saya lebih suka tinggalkan awak,,daripada terpaksa melupakan awak..Saya sentiasa doakan awak bahgia walaupun bukan dengan saya..

5) Saya sayang awak,,tapi sayangnya da ada orang lain yang lebih menyayangi awak..tapi tak mengapa,,saya tumpang gembira..

6) Kadang-kadang perlu melakukan satu pengorbanan untuk kebahgiaan orang lain..

7) Tidak perlulah merayu pada orang yg sudah xde hati kt kita..hati kita milik kita..bawalah hati kita tu pergi dari situ..

8) Haish!!takutnya nk jatuh cinta..xnk ada kecewa dan air mata..

9) Cinta ini tetap untuk kamu,,walaupun kamu sudah lupakan aku..Dimana ada kamu,,disitu ada aku..

10)Pesan pada hati,,jangan rindukan pada kenangan,,kerana ia pasti akan mengalirkan air mata kesedihan..

11)Kau datang membawa cinta dan kesetiaan..Kau pergi meninggalkan luka dan kehancuran..Dan lebih baik aku dikenali lalu dilupakan,,daripada dicintai lalu dikhianati..

12)Menjauhi seseorang itu bukan bermakna yang aku membencinya,,kadang2 ia juga kerana aku terlalu ingin bersamanya namun,,aku sedar,,yang aku tidak layak untuk menerima cintanya..

13)Saya senyum bila saya tahu awak gembira,,saya senyum bila saya tengok awak ketawa,,saya tetap senyum bila saya nampak awak bersama dia,,dan saya akan terus SENYUM sebab saya cukup kuat untuk melihat awak bahagia walaupun bukan dengan saya..

14)Kalau sayang kan dia..biarkan dia pergi..kalau memang dia untuk kita..dia akan kembali..

15)Saya buang no dia dalam handset saya,,tapi ia tetap ada dalam ingatan saya..

16)Awak bukan oksigen,,saya boleh hidup tanpa awak..

17)bila saya xde depan mata dia,,mungkin saya ada dalam hati dia..tapi bila saya xde dalam hati dia,,mungkin dia ada dalam hati org lain..

18)kdang2 sepi ini memberikan aku ketenangan,,tapi kdang2 ia membuatkan aku rasa sedih apabila mengenangkannya,,dan tiba2 air mata ini mengalir mengenangkanmu..

19)Cinta hanyalah kebahgiaan yang sesaat,,Tapi penderitaan yang berpanjangan...

20)Yang aku cari adalah yang sudi menerimaku sepenuh hati..bukan pada yg hanya mendampingi aku ketika ketawa dan senang..

21)kalau kita sayang dia,,tapi dia x mahu sayang kita,,biarkanlah,,sekurang-kur​angnya kita menghargai dia kerana cinta x mengharapkan pembalasan..

22)Jangan pernah menyimpan dendam..yang berlalu biarkan berlalu..yang tidak kesampaian biarlah jadi kenangan..mungkin yang terindah ada di hadapan..

23)Perasaan terluka itu ialah satu perasaan abadi yang Allah berikan bagi insan lemah seperti kita untuk merasai betapa kita ini tidak sempurna..Kecewa dan dikecewakan amatlah memberikan kesan yang amat mendalam..Dan kecewa itu tidak dapat dipisahkan dalam mencari erti kebahgiaan..

24)Cinta itu manis tapi x semanis ketika ia membuat kita menangis,,cinta itu indah tapi x seindah ketika ia ucapkan kata pisah..

25)Selalu kita bertanya pada hati kita,,mengapa masih ada air mata ini mengalir walau ketika kita melepaskan cinta itu berlalu pergi dengan hati yang rela..

26)Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain,,dan kamu masih mampu tersenyum,,sambil berkata "aku turut bahagia untuk kamu" tapi bolehkah hati kita menerima sume itu???

27)kadang2..kita terpaksa lepaskan seseorang yang kita sayang..mungkin sebab kita terlalu sakit dan terlalu susah untuk memaafkannya..

28)lagi susah kalau terpakse lupakn org yg kite sayang kerana terpakse..

29)Mengapa semakin aq ingin lupakan dia,,semakin dekat dia dgn aq..

30)Yg paling seksa ialah cuba melupakan seseorang sedangkan orang itu tidak boleh dilupakan..

31)Cinta akan menyakitkan ketika kamu berpisah dengan seseorang,,lebih menyakitkan apabila kamu dilupakan oleh kekasihmu,,tapi cinta akan lebih menyakitkan lagi apabila seseorang yang kamu sayangi tidak tahu apa yang sesungguhnya kamu rasakan..

32)Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan,,terlalu payah untuk dilupakan..

33)sekiranya kite bercinta..jangan sesekali pinggirkan orang yg menyayangi kite jauh dari kehidupan kite..nnti bile die da tinggalkan kite,,da xde gune nk menyesal da..

34)maafkan saya kerana selama ni saya ingat saya telah membahagiakan awak..membuat awak ketawa dan tersenyum..membuatkan awak gembira..tapi rupa-rupanya kehadiran saya adalah suatu duka..tapi saya nak awak tau..awaklah perkara yang terbaik pernah berlaku dalam hidup saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...